CSRD.cz se mění na Byznys a udržitelnost

Téma: Udržitelnost

Energy Pub: Největší pivní zahrádka v Česku stojí na udržitelných principech

Když se řekne pivní zahrádka, udržitelnost nejspíš nebude prvním, co vás napadne. David Salomon, zakladatel Energy Pub, však ukazuje, že kde je vůle, tam je i cesta a přináší do pražských Riegrových sadů nový koncept, který tradiční pivní zahrádku propojuje s moderními udržitelnými inovacemi. V rozhovoru vysvětluje, jak tento projekt nejenže zlepšuje energetickou efektivitu a šetří přírodní zdroje, ale i podporuje komunitní život. Inspiraci čerpá z evropských měst jako Amsterdam nebo Kodaň a snaží se vytvořit místo, které bude vyhovovat všem zákazníkům včetně těm z generace Z, a zároveň splní pravidla udržitelnosti. Jaké výzvy a úspěchy přináší spojení gastronomie s odpovědným přístupem k životnímu prostředí?
Přečíst článek

Program Sustainability Summitu 2025 je kompletní. Omnibus nic nemění, firmy chtějí nadále prezentovat své udržitelné aktivity

Czech & Slovak Sustainability Summit se během své krátké historie zařadil mezi největší setkání lídrů udržitelnosti. Letošní třetí ročník se koná 10. dubna v Praze a očekává se hojná účast „susmanek a susmanů“. Přinese bohatý program, který zahrnuje 73 řečníků a moderátorů a 47 vstupů do programu – od inspirativních prezentací po dynamické panelové diskuse.
Přečíst článek

Deset nejlepších udržitelných případových studií z ČR a Slovenska se představí na dubnovém Sustainability Summitu

Na třetím ročníku Czech & Slovak Sustainability Summitu se v hlavním programu představí deset projektů, které demonstrují praktické příklady udržitelnosti s prokazatelnými pozitivními dopady na životní prostředí a společnost. Projekty, jež budou oceněny Vědeckou radou summitu, ukazují, jak různé firmy transformují své procesy na ekologičtější a společensky odpovědnější.
Přečíst článek

Seriál „ESG reporty v českých firmách“: Metodická pomoc je sice důležitá, ale report za vás nenapíše. To jsme si museli odpracovat sami, říká šéfka komunikace Lidl

Sestavování ESG reportu znamenalo pro společnost Lidl jako pro všechny firmy řadu výzev. Jednou z největších se ukázala být schopnost zapojit lidi napříč společností, získat data a v daném omezeném čase všechno skloubit dohromady. Pro Lidl sestavování reportu představuje také důležitý strategický rámec, od kterého se značka může odrazit při přemýšlení o vlastní identitě. „Že pro nás ESG reportování není jen otázkou dodržování předpisů ukazuje fakt, že Lidl v Česku šel do reportování udržitelnosti dobrovolně. Víme, že v oblasti udržitelnosti děláme proaktivně hodně a dává nám smysl si to zmapovat a dát o tom vědět i ostatním,“ říká vedoucí firemní komunikace Lidl Eliška Froschová Stehlíková, která se s námi podělila o to, jak se s výzvami reportingu firma vypořádala.
Přečíst článek
Odebírat newsletter